Pro náš obchodní tým hledáme ASISTENTKU PRO OBCHOD.
Možnost zkráceného pracovního úvazku.

CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?

Vaší náplní práce bude maximální support pro obchodní ředitelku a tým obchodníků v terénu. Telefonické kontaktování klientů, domlouvání schůzek, tvorba reportů a další aktivity, díky kterým se budete aktivně podílet na úspěchu obchodu a firmy.

Konkrétní náplň práce:

  • Telefonické kontaktování klientů a spolupracujících firem
  • Domlouvání schůzek pro obchodníky
  • Evidence a správa dat v CRM
  • Příprava reportů pro obchodní ředitelku
  • Spolupráce na přípravě eventů, kampaní a dalších marketingových a komunikačních aktivit
  • Časem možnost organizace a realizace vlastních školení a eventů
  • V případě zájmu možnost růstu na obchodního zástupce

CO POŽADUJEME?

  • výborné komunikační a organizační schopnosti, neboli…
  • raději zvednete telefon a zavoláte klientovi, než abyste poslali email
  • máte dobrou znalost Office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • když něco nevíte, nebojíte se zeptat 🙂
  • máte chuť a energii učit se novým věcem
  • máte zkušenosti s komunikací po telefonu a jednáním s klienty
  • když domluvíte obchodníkovi tři schůzky v jeden den, neprojede republiku křížem krážem (nebo aspoň ne zbytečně 🙂
  • pokud jste zvyklá/ý školit a prezentovat, tvořit reporty v xls, a/nebo tvořit prezentace v ppt, je to velké PLUS. Není to však nutnost.

CO NABÍZÍME

  • Flexibilní pracovní dobu s možností 1 dne v týdnu na HomeOffice
  • Adekvátní platové ohodnocení dle znalostí a zkušeností
  • Práci na zajímavých projektech pomáhající digitalizovat procesy
  • Přátelský kolektiv, lidský přístup, neformální prostředí
  • Možnost práce na částečný úvazek (min. 5 hod./den, 4 dny v týdnu)
  • Možnost práce na DPP / HPP / IČ dle dohody

CO ŘÍKAJÍ LIDI U NÁS?

  • Jsem pánem svého času. Můžu práci ladit s potřebami rodiny.
  • Vím, co se po mně chce a dokdy. Zbytek záleží na mně.
  • Pracujeme na velkých věcech, které mi dávají smysl. To mě baví.
  • Každý si váží času toho druhého. Nezatěžujeme se blbostmi.
  • Na setkání týmu je vždycky sranda, a přitom jsou porady stručné, jasné a taky plné nápadů.    

KOMU PSÁT A VOLAT, KDYŽ MÁM ZÁJEM?

V případě zájmu o pozici zašlete prosím svůj životopis na email níže. 
Po 12.10.2022 se Vám ozveme a v následném týdnu pak budou probíhat pohovory. Děkujeme a těšíme se na Vás. 🙂

Alice Mazurková
HR / Média / Marketing
Email: mazurkova@pecosta.cz
T: +420 734 380 547