+420 734 442 683 pecosta@pecosta.cz

Ceny dnes trápí spoustu (nejen) gastro provozů. Právě na toto téma se uskutečnil v úterý 8.11.2022 mimořádný brunch na téma AUKČNÍ NÁKUPY.

Trávíte spoustu času tím, že zjišťujete a ověřujete ceny od dodavatelů?
Je objem nákupů ve vašich gastro provozech přes 5 milionů Kč za rok?

Pokud zní odpověď na obě otázky „ANO“, pak právě Vás by mohlo zajímat téma AUKČNÍCH NÁKUPŮ. Systém sdružené poptávky více provozů a následné soutěže cen v aukcích je již více než deseti léty prověřená dobrá praxe. Stovky hotelů, restaurací, ale i organizací jako domovy pro seniory dnes více než jindy využívají Nákupní portál PECOSTA, přes který nakupují potraviny a drogerii za vysoutěžené ceny.

Naši klienti nakupují vše na jednom místě od prověřených dodavatelů. Výhodou je nejen jednotný nástroj pro nákupy, ale především ověřené ceny při nesnížené kvalitě,“ uvádí Petr Kostelný, ředitel společnosti PECOSTA, která Aukční nákupy a Nákupní portál provozuje.

Velký zájem o možnost mít ceny dodavatelů pod kontrolou svědčila i účast mnoha zástupců hotelů a restaurací na brunchi, který se 8.11.2022 konal v krásném prostředí Hotelu Royal Prague.

Pokud chcete Aukční nákupy začít využívat, začínáme vždy tím, že vám zcela nezávazně a zdarma zpracujeme cenové porovnání. Vezmeme faktury stěžejních položek jako jsou masné, mléčné výrobky, ovoce a zeleniny apod., a porovnáme ceny z vašich faktur za posledních 14 dní oproti námi vysoutěženým cenám. Než se do takového projektu pustíte, máte tak jistotu, kolik přibližně můžete ušetřit,“ vysvětlila Petra Šimčáková, obchodní ředitelka PECOSTA, a.s., jak snadno se dá ověřit smysluplnost této služby a začít šetřit čas i peníze.

 

Zaujaly vás tyto informace? Neváhejte nás kontaktovat. 

Petra Šimčáková – T: +420 734 442 683, E: simcakova@pecosta.cz

Sledujte nás