JEDNODUŠE CHYTRÝ NÁKUP
KLIENTI
Automatizujeme proces nákupu,
abychom lidem zjednodušili práci.
KDO JSOU NAŠI KLIENTI?
Pomáháme růst i těm nejlepším v oboru
Největší hotelová síť v ČR – CPI HOTELS, Kavárna Slávia, PYTLOUN Hotels, síť restaurací Kolkovna v Praze, Počernický pivovar a jejich restaurace, nebo třeba Perfect Canteen by Filip Sajler. Naše systémy a služby pomáhají zjednodušit práci lidem ve stovkách nejúspěšnějších gastro provozů, stejně jako ve školách, nemocnicích a organizacích sociální péče.
Jan Kratina
General manager CPI Hotels, a.s.
„Výběr dodavatelů v elektronických aukcích je běžnou praxí od ČR na západ. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli, že aukce zkusíme také v naší síti hotelů. Hledali jsme partnera, který se postará nejen o realizaci aukcí, ale také, aby se za tyto ceny nakupovalo. A samozřejmě nám šlo také o to, aby v žádném případě neutrpěla kvalita dodávek. Ačkoliv ještě nejsme v úplném cíli, můžu říct, že využití aukčních nákupů nám přineslo, co jsme očekávali.
Lukáš Pytloun
CEO ve společnosti PYTLOUN HOTELS
„Pro mě, jestliže se někdo musí zabývat nějakým procesem a dokážeme ten proces automatizovat, že třeba všechno najde na jednom portálu, nemusí překlikávat, má porovnání cen od celé konkurence, může si to jednoduše vyzobat, tak je to rozhodně úspora času a ve finále i peněz.“
Celý video-rozhovor s Lukášem Pytlounem na YouTube kanálu AUTSET zde.
Ing. Jiřina Zdražilová
Ředitelka Domova Jistoty, p.o.
„Aukční nákupy jsou pro nás velkým přínosem, protože na portále máme díky tomu vysoutěžené potraviny, které bychom jinak museli sami soutěžit. Na to samozřejmě nemáme možnosti ani personál, takže nám to šetří spoustu času a administrativní zátěže. Na nákupním portále je celkem široká škála zboží, ze kterého si lze vybrat. Naše organizace realizuje prostřednictvím portálu cca 90% nákupů všech potravin. Z dodavatelů, kteří prostřednictvím portálu zboží dodávají, si člověk může vyprofilovat ty, kteří jsou ověření a jejich kvalita nám vyhovuje. Klienti si u nás za jídlo platí, takže kvalita je pro nás velmi zásadní. Výběr zboží a dodavatelů je tedy na nás, ale stále máme zaručeno, že realizujeme kvalitní nákupy potravin za ceny obvyklé.„
Filip Sajler
CEO & Chef Perfect Canteen a Perfect Catering
„Se systémem AUTSET šetříme čas provozním managerům našich restaurací při naskladnění dodaných položek. Způsob zpracování naskladnění a dodacích listů přes AUTSET pomáhá i skladové účetní, podklady jsou přesnější, nemusí je kontrolovat položkově. Tento systém jsme díky jeho efektivnosti nasadili již na všech provozovaných kantýnách a restauracích.“
Jindřich Krausz
General Manager, Grandhotel PUPP
„Děkuji za prozatímní spolupráci. Výsledky vypadají skvěle a mají velký potenciál do dalších měsíců, kdy bude nabíhat vyšší objem nakupovaných surovin přes portál.“
Marek Bouška
Ředitel hotelu, Maximus Resort, a.s.
„Před nějakou dobou jsme řešili, co dále s neuvěřitelným množstvím ručně zadávaných příjemek dokladů do systému. Skladová účetní v našem hotelu byla touto prací zahlcena a nezbýval čas na jinou činnost. Vyskytovala se tím pádem i chybovost. Stejně tak provozní pracovníci, kteří trávili drahocenný čas nad kontrolou faktur.
Od chvíle, kdy jsme objevili službu AutSet od společnosti Pecosta, situace se naprosto změnila. Jsou ušetřeny hodiny práce kolegů. Ušetřený čas mohou věnovat tam, kde je ho nejvíce potřeba. Směrem k hostům našeho hotelu a ke zkvalitňování našich služeb. Mohu tedy s čistým svědomím říci, že systém Autset od Pecosty velkou měrou přispívá ke zkvalitňování služeb pro našeho hosta. Což je skvělé!“
Vít Málek
Manager gastro provozu, Chuchle Aréna Praha, s.r.o.
„Chuchle Arena Praha je multifunkční areál, ve kterém se konají dostihy, parkury, firemní, kulturní a společenské akce. Většinu gastra si areál zajišťuje sám, a proto je nutné přemýšlet a pracovat co nejefektivněji a samozřejmě, pokud je to možné, šetřit čas a peníze.
Když mě kontaktovali naši obchodní partneři ze společnosti PECOSTA ohledně jejich nabídky implementovat jejich „AUTSET – automatické naskladňování dodacích listů“ do našeho systému skladového hospodářství, uvědomil jsem si, že to je právě ten nástroj, který by nám při práci mohl velmi pomoci. Něco nás to bude stát, ale až se to zajede, ušetří to spoustu času. Vždyť jedna taková větší faktura za koloniál se naskladňuje i 20 minut, nyní je to otázka nejvýše 3 minut i s důkladnou kontrolou. S něčím podobným jsem měl zkušenost z jiné práce. Věděl jsem, že zavést ten systém bude stát čas a úsilí, ale potom už to bude přinášet jenom radost. Děkujeme společnosti PECOSTA za spolupráci.“
Petr Havlena
F&B Manažer, Turnovská pivnice, s.r.o.
„Uvolňuje to ruce našim provozním. Nemusí řešit papírování a mohou se věnovat operativě a provozu.“
Reportáž o Turnovské pivnici na YouTube kanálu AUTSET zde.
Michal Tůma
Generální manažer, Kolkovna Restaurants, a.s.
„Samozřejmě AUTSET ušetří hodně moc času, protože každou položku na všech dodacích listech jsem musel prakticky přeťukat do počítače a některé dodací listy mají dvacet, třicet položek. Tento systém umožňuje jenom pár kliknutí a máte to hotové, takže to je obrovská úspora času.“
Reportáž s Michalem Tůmou na YouTube kanálu AUTSET zde.
Mgr. Sylva Čechová
Ředitelka hotelu, HOTEL GOLF
„V HOTELU GOLF jsme otevření novým technologiím, které zjednodušují a zpříjemňují práci. Ušetřený čas mohou zaměstnanci věnovat péči o naše hosty a přispívat tak k jejich větší spokojenosti. Jelikož provozujeme restauraci a pořádáme konference, naskladňujeme několikrát do týdne nemalé množství potravin. Službu AUTSET – automatické naskladňování jsme začali využívat nedávno a na usnadnění práce jsme si rychle zvykli.“
Maroš Šivec
Executive Food & Beverage Director CPI HOTELS, a.s.
„CPI Hotels má 40 hotelů po celé Evropě. Jen v České republice máme 24 provozů, z čehož 80 % jsou 5* nebo 4* hotely. Díky automatickému naskladňování (AUTSET) v každém z našich hotelů, každý den, ušetříme svým lidem minimálně hodinu práce. Čas navíc mohou naši manažeři a provozní využít efektivněji.
Zakládáme si na vysoké kvalitě služeb a nové technologie jsou jedna z cest. Právě proto již řadu let využíváme od společnosti PECOSTA, a.s. také Aukční nákupy, kdy 80 % nákupu realizujeme přes jednotný nákupní portál a šetříme tak několik miliónů ročně.“
Jan Cidlinský
Majitel Resortu Kovárna
„Jako malá zážitková restaurace zasazená do srdce Českého ráje, plně využíváme přínos automatického naskladňování. Tento moderní přístup nám nejen poskytuje výraznou časovou úlevu, ale také zefektivňuje využití našich lidských zdrojů. Osvobozený čas nám umožňuje věnovat se důležitějším oblastem našeho podnikání, jako jsou personální záležitosti, finanční řízení a hlavně pečlivější dohled nad provozem a aktuálním děním.
Nicméně, každá mince má dvě strany a v našem případě je to skutečnost, že mnoho firem a dodavatelů se teprve pomalu adaptuje na současnou éru technologií a automatizace. Jsem však přesvědčen, že tato evoluce není daleko a automatizace naskladňování se brzy stane standardem v našem průmyslu.“
Lucie Waśniowská
Zámeček Petrovice a.s.
„AUTSET nám šetří hodně času. Zámeček v Petrovicích má vysokou návštěvnost a přebíráme i 7 dodávek zboží denně. To máte 7 dodacích listů s mnoha položkami, které se dříve musely ručně přepisovat do skladového systému, aby se naskladnily. Dnes přijede zboží, v systému je vše předpřipraveno a my si jen odsouhlasíme. Šetříme tím i několik hodin práce denně.„
Reportáž o Zámečku Petrovice na YouTube kanálu AUTSET zde.
Frederik Španer
Manager, Café & Restaurant Slavia, a.s.
„S firmou Pecosta spolupracujeme v Cafe Slavia již něco málo přes rok, především kvůli usnadnění a zefektivnění procesů při naskladňování dodacích listů do pokladního systému. Po nastavení s dodavateli je služba celkem bezúdržbová, a tím i lehce uchopitelná do téměř každého provozu.“
PECOSTA, a.s.
zapsaná v OR Krajského soudu v Ostravě, odd.B, vl.11273
IČO: 09708464
DIČ: CZ09708464
Sídlo / Fakturační adresa:
Kořenského 1262/40
703 00 Ostrava-Vítkovice
pecosta@pecosta.cz
+420 734 442 683