Jak mít přehled o aktuálních cenách dodavatelů, šetřit čas a zvládnout provoz hotelu či restaurace i s novými či ne tak zkušenými zaměstnanci? Odpovědí je novinka AUTSET Katalog.
Automatický, pravidelně aktualizovaný e-katalog zboží a cen přináší hotelům a restauracím další úsporu času i nákladů. Klient vidí položky, které nakupuje, a ceny od všech svých dodavatelů na jednom místě! Získává tak přehled a může si jednoduše a rychle porovnat, kde je pro něj nákup aktuálně nejvýhodnější.
Neveřejný katalog slouží pro zapojené subjekty nejen jako přehledný srovnávač, ale také jako nákupní portál. Objednat z jednoho místa od všech dodavatelů tak šetří další čas, který provozní, nákupčí a šéfkuchaři potřebují na svou práci.
AUTSET Katalog však nečekaně pomáhá gastro provozům také v oblasti HR. Snižuje totiž chybovost, a zjednodušuje práci jak méně zkušeným, tak i novým zaměstnancům.
No uznejte. 🙂 Jak moc byste ocenili, kdyby vám někdo zkrátil zaučování nového zaměstnance skoro o třetinu času? Nedostatek zaměstnanců je totiž to, co dnes gastro provozy velmi trápí. A často na to doplácejí právě sami provozní a manažeři, kteří jsou časově přetížení.
Už příští týden 7.3.2023 se uskuteční první ONLINE BRUNCH, kde AUTSET Katalog představíme našim klientům. 🙂
Nedostali jste pozvánku? Neváhejte nás kontaktovat.
Alice Mazurková – T: 734 380 547 / E: mazurkova@pecosta.cz