AUKČNÍ NÁKUPY
Šetřete až 16% nákladů.
Objednávejte vše na 1 místě
za ceny porovnané na trhu.
Jan Kratina
General manager CPI Hotels, a.s.
„Výběr dodavatelů v elektronických aukcích je běžnou praxí od ČR na západ. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli, že aukce zkusíme také v naší síti hotelů. Hledali jsme partnera, který se postará nejen o realizaci aukcí, ale také, aby se za tyto ceny nakupovalo. A šlo nám samozřejmě také o to, aby v žádném případě neutrpěla kvalita dodávek. Můžu říct, že využití aukčních nákupů nám přineslo, co jsme očekávali.
Lukáš Pytloun
CEO ve společnosti PYTLOUN HOTELS
„Pro mě, jestliže se někdo musí zabývat nějakým procesem a dokážeme ten proces automatizovat, že třeba všechno najde na jednom portálu, nemusí překlikávat, má porovnání cen od celé konkurence, může si to jednoduše vyzobat, tak je to rozhodně úspora času a ve finále i peněz.“ Celý video-rozhovor s Lukášem Pytlounem na YouTube kanálu AUTSET zde.
Jindřich Krausz
General Manager, Grandhotel PUPP
„Děkuji za prozatímní spolupráci. Výsledky vypadají skvěle a mají velký potenciál do dalších měsíců, kdy bude nabíhat vyšší objem nakupovaných surovin přes portál.“
Máte objem nákupů přes 5 mil.Kč za rok? Pak se vám aukční nákupy rozhodně vyplatí.
(Při menším objemu nákupů doporučujeme využít AUTSET Katalog.)
PROČ DO TOHO JÍT?
Šetříte až 16% nákladů ročně
Katalog zboží za chytré ceny
- Přes nákupní portál dnes klienti nakupují v objemu 1,8 mld. Kč/rok.
- Pravidelně porovnáváme ceny od stovek dodavatelů.
- Na nákupním portále pak klienti nakupují 100% kvalitu, od svých dodavatelů, avšak za výhodnější ceny.
- Klienti potvrzují, že tak šetří v průměru 16% nákladů.
JAK AUKČNÍ NÁKUPY FUNGUJÍ?
Nakupujete výhodněji a z 1 místa
Pravidelné aukce
Pravidelně soutěžíme zboží, které běžně nakupujete, např. ovoce, zelenina 1x za 14 dní, mléčné výrobky 1x za měsíc atd.O aktualizaci cen se vám staráme my.
Ověření dodavatelé
Do e-aukcí zveme vaše stávající dodavatele i naše prověřené dodavatele. Dodavatelé pak v aukci soutěží o velký objem položek a klientů, a nabízejí tak výhodnější ceny.
Nákupní portál
Po aukci nahráváme ceny prvních 3 vítězných dodavatelů na nákupní portál (e-katalog), prostřednictvím kterého jednoduše objednáváte. Přes portál můžete objednávat i od nesoutěžených dodavatelů. Získáváte tak univerzální objednávkový systém a máte kompletní přehled na 1 místě.
Legislativní soulad pro veřejnou správu
Celý systém nákupů je v souladu se Zákonem č. 166/2023 Sb. (kterým se mění zákon č. 134/2016 Sb.) o zadávání veřejných zakázek, a splňuje tak veškeré potřeby i pro organizace veřejné správy.
Jak začít?
Získejte cenové porovnání zdarma
- Připravíme cenové porovnání zdarma.
- Uzavřeme smlouvu a dohodneme se na postupu a termínech zavedení systému nákupu pro vaše provozy.
- Proškolíme na používání Nákupního portálu lidi z vašich provozů.
Fakturační a logistické podmínky si s novými dodavateli i nadále řešíte sami.
Máte zájem o schůzku?
Neváhejte nás kontaktovat:
Petra Šimčáková – Obchodní ředitelka
T: +420 734 442 683, E: simcakova@pecosta.cz
restaurací, hotelů a provozů
mld. objemu nákupů
KDO JSOU naši KLIENTI?
Pomáháme i těm nejlepším v oboru
Největší hotelová síť v ČR – CPI HOTELS, PYTLOUN Hotels, Grandhotel Pupp, organizace Moravskoslezského kraje, Fakultní nemocnice Ostrava, nebo Ústav pro péči o matku a dítě v Praze.
Naše systémy a služby šetří miliony korun a pomáhají zjednodušit práci lidem ve stovkách nejúspěšnějších gastro provozů, stejně jako ve školách, nemocnicích a organizacích sociální péče.
SPOLUPRACUJEME
S velkými i lokálními dodavateli potravin a nápojů
PECOSTA, a.s.
zapsaná v OR Krajského soudu v Ostravě, odd.B, vl.11273
IČO: 09708464
DIČ: CZ09708464
Sídlo / Fakturační adresa:
Kořenského 1262/40
703 00 Ostrava-Vítkovice
pecosta@pecosta.cz
+420 734 442 683