AUTSET – JEDNODUŠE CHYTRÝ NÁKUP

AUTSETUJTE I VY

AUTSET naskladní = vy ušetříte 1 hodinu práce

Objednávejte vše na 1 místě, za ceny porovnané u 1.328 dodavatelů, a šetřete 16% nákladů

Mějte vše pod kontrolou, stejně jako 940 restaurací, hotelů a provozů.

CO JE AUTSET?

AUTSET znamená „automaticky nastaveno“. 

Jedná se o systém spojující služby a moderní technologie.

Digitalizuje nákup, a tím šetří lidem práci, čas a peníze.

Skládá se ze tří dílčích částí a je možné využít AUTSET jako celek, ale i jen část.

co potřebujete právě vy?

1 HODINU ČASU NAVÍC

Klienti potvrzují, že každý den ušetří min. 1-2 hodiny času.

O 16% NIŽŠÍ NÁKLADY

Aniž by pocítili rozdíl v kvalitě, šetří klienti průměrně 16% nákladů.

NÁKUPY POD KONTROLOU

S přehledem o tom, co, od koho
a za kolik se nakupuje.

  • Díky digitalizaci procesů lidé nemusí přepisovat dodací listy, a tím se navíc eliminuje chybovost.
  • Systém je plně integrován na logistické systémy 50 dodavatelů a na informační a gastro-systémy.

Naskladňujte automaticky.

  • AUTSET dnes už řeší nákupy v celkovém objemu 600 mil. Kč/rok.
  • Systém pravidelně porovnává ceny 1.328 dodavatelů potravin, drogerie a dalších komodit, prostřednictvím e-aukcí.
  • Výsledné ceny pak klient nakupuje přes moderní nákupní portál, tedy vše na jednom místě, a to od svých běžných dodavatelů. Ovšem za výhodnější ceny.
  • Klienti potvrdili, že rozdíly v ceně nikterak nepociťují na kvalitě!

Nakupujte chytře.

  • Díky realizaci nákupů přes jednotný nákupní portál, získává klient automaticky přehled o tom, co, kdy a za kolik nakupuje.
  • Efektivní a přehledné kontrolní sestavy dávají vedoucím nákupu, provozním i ředitelům jistotu, že jsou nákupy skutečně řízeny a že mají náklady pod kontrolou.

Mějte vše pod kontrolou.

JAK TO FUNGUJE?

Zajímá vás, jak to děláme?

Automatické naskladňování

Služba je složená ze dvou paralelních služeb, které pracuji současně: (1) vytěžování elektronických dodacích listů či elektronických faktur od všech dodavatelů klienta (e-dokumenty), a (2) zpracování dat z e-dokumentů do jednotného formátu a přeposlání do skladu či skladů klienta.

Nastartování služby je velmi jednoduché. Klient náš pověří k přijímání e-dokumentů a následnému posílání do skladu a zbytek zařídí naši konzultanti.

Pokud má klient pevně zafixované ceny třeba jen části nakupovaného sortimentu, umíme klientovi reportovat, zda dodavatelé dodržují dohodnuté ceny. Cenové reklamace pak mají 100%ní úspěšnost.

Spuštění služby je fantasticky rychlé. Doba přípravy zabere týmu PECOSTA do přenosu prvního dodacího listu maximálně 14 dní. U dodavatelů, kteří dosud nejsou napojení, maximálně 1 měsíc. Naopak nejčastěji používaní dodavatelé zapínají přenos e-dokumentů do 2 pracovních dní.

Nákupní portál 

Nákupní portál mající podobu moderního e-shopu představuje místo, kde klient a jeho spolupracovníci vidí nabídku zboží a služeb všech svých dodavatelů. Část dodavatelů o možnost dodávat klientovi usilovala ve výběrovém řízení, ostatní sortiment se klientovi naimportoval dle stávající dohody klienta s dodavatelem.

Jednotný katalog, z něhož odcházejí objednávky přímo dodavatelům, zajišťuje kontrolu nad dodržováním cen, protože cena z elektronické objednávky je pro dodavatele svatá.

Nákupní portály PECOSTA jsou implementovány na míru klientovi. Společným výsledkem projektů zaměřených na Nákupní portál je sledovaná úspora na úrovni 16 % oproti tržnímu průměru. Čím to je? Klienti si vybírají podle ceny. Proto musí mít místo, kde jsou ceny uvedeny a pravidelně aktualizovány – Nákupní portál PECOSTA.

PROČ AUTSET?

Jediný systém,
který skutečně pracuje za vás.

940 provozů a 12 let praxe

100% kvalita za chytré ceny

Plná integrace
s logistickými systémy

KDO JSOU NAŠI KLIENTI?

Nakupujte jako ti nejlepší v oboru

CPI HOTELS, jedna z největších hotelových sítí v ČR, síť restaurací Kolkovna v Praze, Počernický pivovar a jejich restaurace, nebo třeba síť proslulých podniků ConGusto. 

AUTSET pomáhá zjednodušit nákupy lidem v desítkách nejúspěšnějších gastro provozů, stejně jako ve školách, nemocnicích a v sociální péči.

PECOSTA, a.s.

zapsaná v OR Krajského soudu v Ostravě, odd.B, vl.11273

IČO: 09708464
DIČ: CZ09708464

Fakturační adresa:

Nemocniční 987/12
702 00 Ostrava

pecosta@pecosta.cz

+420 734 442 683

Sledujte nás:

9 + 1 =