AUTSET – JEDNODUŠE CHYTRÝ NÁKUP
AUTSETUJTE I VY
AUTSET naskladní = vy ušetříte 1 hodinu práce
Objednávejte vše na 1 místě, za ceny porovnané u 1.328 dodavatelů, a šetřete 16% nákladů
Mějte vše pod kontrolou, stejně jako 940 restaurací, hotelů a provozů.
CO JE AUTSET?
AUTSET znamená „automaticky nastaveno“.
Jedná se o systém spojující služby a moderní technologie.
Digitalizuje nákup, a tím šetří lidem práci, čas a peníze.
Skládá se ze tří dílčích částí a je možné využít AUTSET jako celek, ale i jen část.
co potřebujete právě vy?
1 HODINU ČASU NAVÍC
Klienti potvrzují, že každý den ušetří min. 1-2 hodiny času.
O 16% NIŽŠÍ NÁKLADY
Aniž by pocítili rozdíl v kvalitě, šetří klienti průměrně 16% nákladů.
NÁKUPY POD KONTROLOU
S přehledem o tom, co, od koho
a za kolik se nakupuje.
- Díky digitalizaci procesů lidé nemusí přepisovat dodací listy, a tím se navíc eliminuje chybovost.
- Systém je plně integrován na logistické systémy 50 dodavatelů a na informační a gastro-systémy.
Naskladňujte automaticky.
- AUTSET dnes už řeší nákupy v celkovém objemu 600 mil. Kč/rok.
- Systém pravidelně porovnává ceny 1.328 dodavatelů potravin, drogerie a dalších komodit, prostřednictvím e-aukcí.
- Výsledné ceny pak klient nakupuje přes moderní nákupní portál, tedy vše na jednom místě, a to od svých běžných dodavatelů. Ovšem za výhodnější ceny.
- Klienti potvrdili, že rozdíly v ceně nikterak nepociťují na kvalitě!
Nakupujte chytře.
- Díky realizaci nákupů přes jednotný nákupní portál, získává klient automaticky přehled o tom, co, kdy a za kolik nakupuje.
- Efektivní a přehledné kontrolní sestavy dávají vedoucím nákupu, provozním i ředitelům jistotu, že jsou nákupy skutečně řízeny a že mají náklady pod kontrolou.
Mějte vše pod kontrolou.
JAK TO FUNGUJE?
Zajímá vás, jak to děláme?
Automatické naskladňování
Služba je složená ze dvou paralelních služeb, které pracuji současně: (1) vytěžování elektronických dodacích listů či elektronických faktur od všech dodavatelů klienta (e-dokumenty), a (2) zpracování dat z e-dokumentů do jednotného formátu a přeposlání do skladu či skladů klienta.
Nastartování služby je velmi jednoduché. Klient náš pověří k přijímání e-dokumentů a následnému posílání do skladu a zbytek zařídí naši konzultanti.
Pokud má klient pevně zafixované ceny třeba jen části nakupovaného sortimentu, umíme klientovi reportovat, zda dodavatelé dodržují dohodnuté ceny. Cenové reklamace pak mají 100%ní úspěšnost.
Spuštění služby je fantasticky rychlé. Doba přípravy zabere týmu PECOSTA do přenosu prvního dodacího listu maximálně 14 dní. U dodavatelů, kteří dosud nejsou napojení, maximálně 1 měsíc. Naopak nejčastěji používaní dodavatelé zapínají přenos e-dokumentů do 2 pracovních dní.
Nákupní portál
Nákupní portál mající podobu moderního e-shopu představuje místo, kde klient a jeho spolupracovníci vidí nabídku zboží a služeb všech svých dodavatelů. Část dodavatelů o možnost dodávat klientovi usilovala ve výběrovém řízení, ostatní sortiment se klientovi naimportoval dle stávající dohody klienta s dodavatelem.
Jednotný katalog, z něhož odcházejí objednávky přímo dodavatelům, zajišťuje kontrolu nad dodržováním cen, protože cena z elektronické objednávky je pro dodavatele svatá.
Nákupní portály PECOSTA jsou implementovány na míru klientovi. Společným výsledkem projektů zaměřených na Nákupní portál je sledovaná úspora na úrovni 16 % oproti tržnímu průměru. Čím to je? Klienti si vybírají podle ceny. Proto musí mít místo, kde jsou ceny uvedeny a pravidelně aktualizovány – Nákupní portál PECOSTA.
PROČ AUTSET?
Jediný systém,
který skutečně pracuje za vás.
940 provozů a 12 let praxe
100% kvalita za chytré ceny
Plná integrace
s logistickými systémy
KDO JSOU NAŠI KLIENTI?
Nakupujte jako ti nejlepší v oboru
CPI HOTELS, jedna z největších hotelových sítí v ČR, síť restaurací Kolkovna v Praze, Počernický pivovar a jejich restaurace, nebo třeba síť proslulých podniků ConGusto.
AUTSET pomáhá zjednodušit nákupy lidem v desítkách nejúspěšnějších gastro provozů, stejně jako ve školách, nemocnicích a v sociální péči.
PECOSTA, a.s.
zapsaná v OR Krajského soudu v Ostravě, odd.B, vl.11273
IČO: 09708464
DIČ: CZ09708464
Sídlo / Fakturační adresa:
Kořenského 1262/40
703 00 Ostrava-Vítkovice
pecosta@pecosta.cz
+420 734 442 683